نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 8 ) خرید و فروش های جدید در راه است

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 8 ) خرید و فروش های جدید در راه است

در بازار نقل و انتقالات شرایط به گونه ای است که هر لحظه می توان منتظر خرید جدیدی از تیم یوونتوس باشیم و مدیران یووه در تلاش هستند تا 2 بازیکن دیگر را به ترکیب تیم خود اضافه کنند. در ادامه با آخرین اخبار نقل و انتقالات در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

اسکای اسپورت امروز نوشت:

 

مارتین کاسرس مدافع اسبق تیم یوونتوس در آستانه ی پیوستن به تیم ناپولی قرار دارد و سران این تیم تصمیم دارند تا خیلی زود این بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کنند.

 

خوان کوادرادو:

 

جانلوکا دی مارتزیو امروز مدعی شد که مذاکرات بین یوونتوس و چلسی برای جذب کوادرادو آغاز شده و این مذاکرات از فردا حالت جدی تر به خود می گیرد, گفتنی است کوادرادو در لیست نفرات چلسی در برابر وست هام هم حضور نداشت و همین امر زمزمه های جدایی او از جمع آبی های لندنی را جدی تر کرد.

 

توتویووه امروز نوشت:

 

یوونتوس فاصله ی زیادی با جذب فابرگاس دارد و با توجه به چنین شرایطی، احتمال پیوستن وی به تیم یووه چیزی نزدیک صفر می باشد.

 

رسانه های ایتالیایی امروز مدعی شدند که:

 

سران تیم یوونتوس تا 3‐4 روز آینده، یک نفر از میان متویدی ― بروزوویچ را به خدمت خواهند گرفت.

 

گازتا در مورد هرنانس نوشت:

 

به نظر می رسد یوونتوس تحت هر شرایطی تصمیم به فروش او دارد و مدیران یووه با فروش قرضی این بازیکن هم مشکلی ندارند و شاید به زودی با قراردادی قرضی راهی تیمی دیگر شود.

 

رسانه های آلمانی از علاقه ی باشگاه های این کشور به لختشتاینر خبر دادند:

 

باشگاه های دورتموند، شالکه حاضر هستند برای خرید این بازیکن مبلغی در حدود 8 الی 10 میلیون یورو هزینه کنند تا مدافع راست سوئیسی یووه را به خدمت بگیرند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: